فهرست بستن

تولید و فروش پیچ مهره برنجی

تولید و فروش پیچ مهره برنجی با استفاده از استاندارد بین المللی اقدام به طراحی و تولید و فروش انواع پیچ مهره و اتصالات ضد زنگ می نماید.

خصوصیت ضد زنگ زدگی این نوع از اتصالات بسیار بالاتر از هر نوع پوشش فلزی آبکاری و اندوخته کردن با هر نوع متریالی است. برنج از آلیاژهای فلزی ترکیب خاص ایجاد شده و برای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و یا صنایع در معرض موادخورنده و محیط های با میزان خورندگی بسیار زیاد رطوبت شدید و فشار باد و باران در سازه های در معرض بارندگی ها مناسب ترین قطعه فلزی است از این رو پیچ مهره و واشر و خار و کرپی و سایر اتصالات گالوانیزه سرد و گرم هیچ وقت نمی توانند جای این نوع قطعات را بگیرند.

تولید و فروش پیچ مهره برنجی

تولید و فروش پیچ مهره برنجی

از طرفی بسیاری از تجهیزات صنایع شیمیایی خاصیت اسیدی و قلیایی داشته و همچنین با تمام مواد خورنده به صورت مداوم در تماس خواهد بود ابزارآلات چفت و بستی می توانند از طریق انتخاب بهترین پیچ مهره ها و فروشگاه های معتبر عرضه کننده عمده اتصالات می باشد.

انواع پیچ و مهره برنجی

پیچ و مهره برنجی در انواع مختلف و مدل های گوناگون و کاربردی در انواع وسیله ها و صنعت ها را با بهترین کیفیت ساخت و دوام و استحکام را از ما بخواهید پیچ و مهره های برنجی دچار سایش ، اکسایش، فرسایش و نابودی و استهلاک قطعات درگیر با خود نیز نمی شوند.

تولید و فروش پیچ مهره برنجی

تولید و فروش انواع پیچ مهره برنجی 

بخاطر همین مورد است که همه ی شیرآلات آب و فاضلاب برنجی می باشند .

  • پیچ و مهره برنجی شش گوش
  • برنجی چهار گوش
  • برنجی گرد
  • برنجی عدسی
  • برنجی گوشتی خور

فروش این پیچ و مهره ها به صورت عمده و خرده، مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود.
پیچ و مهره های برنجی که از جنس برنج ساخته شده اند دارای انواع و اقسام متفاوت هستند.
در تولید این مهره ها از آلیاژ ترکیب روی و مس استفاده می شود و هر چه ترکیب این مواد بیشتر باشد در تیره و روشن شدن مهره ها تاثیر می گذارد

تولید و فروش پیچ مهره برنجی

تولید و فروش پیچ مهره برنجی

به صورت استوانه ای ،گرد و چند ضلعی تولید و ساخته می شوند پیچ و مهره برنجی در استاندارد های مختلفی ساخته می شوند این پیچ و مهره ها در گرید ها و متریال های گوناگون در بازار ایران موجودند. پیچ و مهره های برنجی در موارد مختلفی همانطور که در بالا اشاره شد کاربرد دارند در صنعت برق، پنوماتیکی یا نیوماتیک و مخازن پمپ و کمپرسور تحت فشار و چفت و بست سایر قطعات…

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *