فهرست بستن

تولید پیچ دوسر رزوه

تولید پیچ دوسر رزوه در مرکز تولیدکننده و فروشگاه تخصصی انواع پیچ و مهره و اتصالات صنعتی و خانگی همچون فروش پیچ و مهره های صنعت ساختمان سازی، پیچ ام دی اف، سرخزینه، شش گوش آلن مغزی، اتصالات مورد استفاده در نصب و راه اندازی سیستم های پیشرفته مهندسی سازه، مهندسی عمران و صنعت خودروسازی می باشد.

تولید پیچ دوسر رزوه

تولید پیچ دوسر رزوه

قیمت و مشخصات خرید انواع پیچ و مهره در تهران با امکان ارسال سریع و ارزانتر به مصرف کنندگان و خریداران در سراسر کشور را تنها با یک تماس تلفنی نهایی کنید و در محل دریافت و هزینه را پرداخت فرمائید.

همکاری با صنایع بزرگی چون صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، برج تقطیر و مهندسی فرآیندهای شیمیایی در پالایشگاه و استخراج مشتقات نفت خام توسط اتصالات عملیات های نفتی PIPING، گاز طبیعی، شیر فشار شکن، صنایع پنوماتیک، هیدرولیک و مکانیکی، تجهیزات پزشکی پیشرفته، برق و مخابرات، تصفیه خانه های آب و فاضلاب، راه و شهرسازی و… افتخارات چندین سال فعالیت مستمر و درخشان این مجموعه می باشد.

تولید پیچ دوسر رزوه

مراکز فروش پیچ دوسر رزوه در تهران

در تهران انواع مراکز بورس پیچ و مهره و فروشگاه و کارخانجات تولید پیچ دوسر رزوه و یک سر رزوه، اتصالات گالوانیزه و سایر محصولات در خیابان قزوین و میدان حسن آباد تهران واقع شده است.

تولید پیچ دوسر رزوه

البته در سایر بازارهای سرتاسر کشور نیز این محصولات به فروش می رسند که بیشترین تمرکز بازار پیچ مهره و اتصالات فلز و سازه های صنعتی به طور تخصصی در این دو منطقه از تهران بزرگ واقع شده و اجناس شرکت های تایوانی ، ایران و چینی و… را از سایر کشورهای مجاور آسیایی به داخل کشور وارد نموده و به دست مصرف کنندگان صنایع مربوطه می رسانند.

تولید پیچ دوسر رزوه

پیچ دوسر رزوه

فروش و توزیع کالاهای نام برده، بخشی از خدمات گروه صنعتی، تولید و بازرگانی می باشد. در وب سایت فروشگاه اینترنتی پیچ و مهره و ابزارآلات متصل کننده قطعات مختلف به صورت آنلاین و تلفنی ثبت سفارش شده و به فروش می رسد.

اتصالات مورد نیاز قطعاتی همچون فلز، چوب، پلاستیک، کناف و پانل های سقف کاذب و دیوار و کف پوش، اتصالات یراق الات کابینت مورد استفاده قرار می گیرند.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *