فهرست بستن

خرید انکر بولت HSA

فروش انکر بولت HSA کارخانه ساخت انکر بولت HSA با نام تجاری هیلتی با محصولات با کیفیت و مرغوب خود در بازار تجارت اتصالات ساخت و ساز عمرانی و راه سازی پل سازی جاده سازی سدسازی و موارد مشابه از جمله برندهای مثال زدنی کشور آلمان می باشد.

خرید انکر بولت HSA

انکر بولت مکانیکی هیلتی با کد فنی انکر بولت هیلتی HSA با سایز قطر و طول همچنین جنس های گالوانیزه فولادی، استیل و متریال های متنوعی را در بازار عرضه می کند .

پیشنهاد می کنیم که از این انکر در محیط های خشک و داخلی حدالمقدور در بتن بدون پرک استفاده نمایید. اغلب محصولات دارای روکش گالوانیزه و دارای مهره و واشر می باشند که باید با مته سوراخ شده نصب گردند.

خرید انکر بولت HSA

خرید انکر بولت HSA

گروه صنعتی بازرگانی با ارائه انواع انکر بولت هیلتی hsa فیشر آلمان و انکر های مکانیکی چینی درجه یک و ایرانی در شبکه تامین اتصالات داخل کشور فعالیت می کند.
تمامی سایزبندی انکربولت های برند هیلتی در لابراتوارهای متالوژی کشور تست و آزمایش شده و تنها در صورتی که نیاز مشتری به این کالا مشخص شده باشد به صورت آنلاین ثبت سفارشات انجام گرفته و در به محل مورد نظر مشتری برای وی تحویل داده می‌شود .
جهت راهنمایی در خصوص طریقه ی نصب و اطلاعات تخصصی تر در خصوص انواع انکر بولت کاشت هیلتی و انکر مکانیکی hsa می‌توانید با پل ارتباطی شرکت در ارتباط باشید.

خرید انکر بولت HSA

مرکز فروش انکربولت غلاف معمولی  هیلتی

برندهای اروپایی طبق استانداردهای جهانی تولید شده را می توان پس از اتمام کاشت و سوراخکاری، بدون تمیزکاری و یا با تمیز کردن سوراخ جهت عاری شدن از هرگونه آلودگی این عملیات را اجرا نمود.
کارشناسان فنی مجموعه ، آماده ارائه خدمات به اجرای پروژه های عمرانی و ارائه مشاوره در خصوص انتخاب بهترین انکر بولت هیلتی، رول بولت و انواع پیچ و مهره یا اتصالات ساختمان سازی می باشد.

خرید انکر بولت HSA

خرید انکر بولت HSA

انکر بولت HSA از نظر جنس فولادی با روکش زینک یا روی دارای وسیع ترین طیف مصرفی در بین رول بولت های مکانیکی می باشد.
ساختار این انکر به شکل رزوه خارجی و با ضربه وارد سوراخ از قبل ایجاد شده می گردد و با بستن مهره پروانه انتهای فعال شده و قابل بارگذاری می گردد.
از جمله مشخصات قابل توجه این محصول امکان و قابلیت کاشت با عمق کاشت گوناگون بوده و همین امر موجب می‌شود تا در حال حاضر پرکاربردترین انکر بولت در نصب پلیت های نمای ساختمان ها و سازه های بتنی نصب براکت و کانال مورد استفاده واقع شود.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *