فهرست بستن

فروش پیچ و مهره 

فروش پیچ و مهره  : وب سایت ای بولت در تهران میدان قزوین به تولید و طراحی و عرضه ی انواع محصولات اتصالی و چفت و بستی می  از جمله محصولات با کاربردهای مختلف زیر می پردازد:

استاد بولت، رول بولت، انکر بولت، بال اسکرو، کرپی و میلگرد پیچ های ساخت خودرو و صنایع سبک ، سنگین و نیمه سنگین تراکتورساطی، ماشین سازی، ماشین آلات بتن ریزی، جرثقیل و لیفتراک، ماشین چمن زنی، خودروهای سواری، وانت، اتوبوس، اتمبیل های شاسی بلند و کوتاه و…

فروش پیچ و مهره

فروش پیچ و مهره 

تعداد زیادی فروشگاه پیچ و مهره در تهران میدان قزوین و بازار ابزارآلات و اتصالات تهران و شهرهای دیگر کشورمان در حال تجارت و خرید وفروش پیچ، پرچ، پین، اشپیل، انکر مکانیکی، آرماتور و میلگرد، پیچ آلن مغزی، پیچ های ریز اسباب بازی و عینک سازی و…هستند.

فعالیت هر یک از کسبه در حوزه تامین قطعات داخلی و لوازم یدکی خودرو نیز بسیار گسترده بوده و علاوه بر برندهای داخل ایران واردات انواع پیچ و مهره ، واشر و ابزارهای ریز و درشت اگزوز خودرو، موتور خودرو و سیلندر و … در هر تعمیرگاه خودرو و مراکز مکانیکی مختلف انجام می شود.

فروش پیچ و مهره

فروش پیچ و مهره 

با ارائه تمامی خدمات در حوزه واردات، طراحی و ساخت و فروش عمده پیچ و مهره صنایع خودروسازی، همچنین پیچ مهره و اتصالات هواپیما و ناوبری، کشتی سازی، صنعت حمل و نقل ریلی درون شهر و برون شهری ، راه آهن و لوکوموتیوهای قطار و مترو و … ماشین های مسافربری، اتوبوس های شرکت واحد، بی آر تی، سفینه، پهباد ، هواپیما و هلی کوپترهای تک سرنشین و بدون سر نشین ، جت و …

استاندارد های پیچ و مهره های

استاندارد din

استاندارد iso

استاندارد astm

فروش انواع پیچ و مهره صنایع خودروسازی با قیمت های نازل و مناسب با بودجه و توان مالی مشترریان در سراسر کشور تعیین شده و بر اساس نیاز جامعه به افراد اهداء می شود. در صورتی که نیازمند تامین قطعات خرد و کلان مورد استفاده در مکانیک خودرو شخصی، عمومی و یا تاکسیرانی، خودروهای مسابقات رالی، ماشین آفرود در برندهای مطرح و سایر کمپانی های نسبتاً کم مطرح ترف باشید، هم اکنون با کارشناسان تیم پشتیبانی فنی تماس بگیرید.

فروش پیچ و مهره

فروش پیچ و مهره 

هر چه نیاز به تعویض قطعات بیشتر باشد از انواع اتصالات پیچ و مهره ای بیشتر استفاده می شود . در ساختار کلی و بدنه و اتصال محورها به یکدیگر در قسمت های مختلف موتور خودرو در داخل کابین و … استفاده می شود انواع پیچ و مهره صنایع خودروسازی دارای استحکام ، زده پوسیدگی و دوام بالا می باشند.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *