فهرست بستن

استاد بولت | فروش استاد بولت

استاد بولت | فروش استاد بولت در صنایع نفت و پتروشیمی کاربرد دارند که در خطوط انتقال سیالات (مایعات مانند نفت و گازها مانند گاز طبیعی) بصورت اتصالات اصلی فلنج ها مورد استفاده قرار می گیرند.
در اتصالات تاسیسات ساختمانی و در اتصالات شیر آلات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

این بولت ها شکل ساده ای دارند گاهی به اشتباه با پیچ های متری گرفته می شوند چرا که در واقع به شکل یک مفتول تمام دنده هستند.

قیمت فروش استاد بولت

اما در واقع استاد بولت ها دارای حساسیت بالایی از تولید و فرایند ها و عملیات های حرارتی دقیق و پیچیده ای هستند تا حداکثر سختی و تنسایل را داشته باشند.

طبق استاندارد ASTM A193 که یک استاندارد اینچی در دستگاه آمریکایی می باشد و در گرید های مختلف فولادی و استیل تولید می شوند.

گرید های فولادی پر کاربرد استاد بولت ها گرید B7 , B16 و گرید های استنلس استیل آن B8 , B8M می باشند.

فروش استاد بولت

اتصال همراه با دو مهره در دوسر از گریدی برابر با خود استاد بولت تکمیل می شود که نیز مطابق با استاندارد ASTM A194 تولید می شود.

با وجود ظاهر بسیار ساده ای که دارند به سبب استفاده آنها در صنایع حساس مثل نفت و پتروشیمی طبق استاندارد های دقیق با عملیات حرارتی بسیار دقیقی تولید می شوند و انتخاب آنها بر حسب دمای کاری و فشار و بار وارد بر آنها و نوع و گرید فلنجی که متصل می شود انتخاب می شوند و با وجود شباهت به
پیچ های متری از نظر گرید و سختی کاملا متفاوت هستند.

قیمت فروش استاد بولت

گرید مهره اتصال 

گرید مهره برای اتصال استاد بولت ها در دو طرف فلنج و همچنین گرید و متریال خود معمولا بر حسب گرید و دمای کاری فلنج متفاوت می باشد.
انتخاب مهره صحیح و مناسب و انتخاب مناسب اتصال فلنج بر حسب فشار کاری و بار وارد بر استاد بولت و همچنین شرایط محیطی صورت می پذیرد.

انتخاب درست و اتصالات سبب افزایش بهره وری و طول عمر اتصال شده هزینه نصب و راه اندازی و همچنین حفظ و نگهداری را کاهش می دهد.

قیمت فروش استاد بولت

مقاومت محیطی گرید های مختلف

از نظر مقاومت در برابر رطوبت قطعه استنلس استیل به سبب وجود کروم و نیکل در ترکیبات شیمیایی قابلیت های بیشتری دارد. این در حالی است که استاد بولت فولادی گرید B16 در برابر حرارت و آن هم تا دماهای بسیار بالا تا بالای 450 درجه نیز مقاومت دارد. آنچه روشن است همواره برای انتخاب مناسب تلفیقی از تمام فاکتورها می بایست در نظر گرفته شود.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *