فهرست بستن

قیمت فروش مهره خاردار

قیمت فروش مهره خاردار گالوانیزه سرد و گرم، خشکه ، استنلس استیل (استیل مقاوم در برابر عوامل و شرایط محیطی خورنده ، رطوبت و مواد شیمیایی) را گران نخرید. نازل ترین قیمت را از فروشگاه ما بخواهید.
مهره وسیله ای فلزی است که حلقوی ، گرد و چند ضلعی بوده و از داخل رزوه شده و سوراخ آن مناسب بستن پیچ و چفت و بست های چوب و mdf می باشد. در حقیقت می توان گفت همه پیچ و مهره ها مکمل هم بوده و بدون هر یک از این دو دیگری یراقی بی مصرف و وسیله ای غیرکاربردی به شمار می رود!

قیمت فروش مهره خاردار

جنس ساخت مهره از آهن، فولاد و استنلس استیل بوده و چدن یا پلاستیک نیز از دیگر متریال ها برای ساخت مهره به کار می روند. تقاضای بازار و مشتریان بیشتر انواع مهره فولادی گالوانیزه و استیل، استنلس بوده و کاربرد ویژه با نحوه طراحی خاص مهره های فلنجی می تواند ان را به یک یراق فلزی دو کاره مبدل سازد . یعنی مهره فلنجی با ساختار خود هم به عنوان مهره و پیچ می تواند ایفای نقش داشته باشد.

قیمت فروش مهره خاردار

تولیدی پیچ مهره خاردار

انواع مهره خاردار، خروسکی، چاک دار، مهره سربسته، کاسه نمدی، قفل کننده، مهره چاکنت و… در بهترین درجه کیفی و ارزان ترین قیمت ، مناسب توان خرید مصرف کنندگان عمده و خرده این اجناس به کل نقاط سرتاسر کشور ارائه می شود. دنیای محصولات با کیفیت، واردات بورس اتصالات پیچ مهره شامل مهره مبلی، ریلی، جوشی، خازنی، پرسی، پرچی، چاکنت و… گروه در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

قیمت فروش مهره خاردار

قیمت فروش مهره خاردار

البته این مجموعه بازرگانی، صنعتی محصولات دیگری همچون انکربولت و رول بولت، واشر، پین، اشپیل، خار، شیگل، کرپی و غیره در اشکال، سایزبندی، گرید و مواد ساخت اولیه ، نوع کاربرد و محل مورد استفاده را در فروشگاهی مرکزی خود دارد. کاربرد عمده این مهره ها در کارگاه های چوب بری، تولیدی های یراق آلات کابینت و درب و پنجره و لوازم دکوری جنس ام دی اف، لوازم خانگی، مبلمان، کارگاه های نجاری، منبت کاری می باشد که می توانید در فروشگاه مرکزی می باشد.

قیمت فروش مهره خاردار

قیمت فروش مهره خاردار

مقایسه مهره های خاردار ebolt با محصولات مشابه چینی: در نگاه نخست شاید هیچ تفاوتی بین این دو محصول متوجه نشوید اما با یک ترازوی کوچک دیجیتال می توان به کیفیت ضعیف مهره نامرغوب چینی و درجه چندی پی برد. وزن این مهره بسیار کمتر از وزن جنس مرغوب ساخت شرکت ای بولت بوده و اغلب از ورق و در دستگاه پرس کاری به شکل مهره در می آید. نسبت به مهره های با کیفیت این فروشگاه، دوام و طول عمر کمتری دارند.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *