فهرست بستن

مرکز سفارش پیچ و مهره های خاص

مرکز سفارش پیچ و مهره های خاص به صورت تمام شده نیز دقیقاً همانند سایر محصولات و مصالح ساختمانی نسبت به قیمت تک فروشی به صرفه تر و مناسب تر است.

قیمت فروش پیچ مهره خاص و سفارشی
از این رو مرکز پخش عمده اتصالات عمرانی و صنعتی در تهران و سایر شهرهای کشور ، به بنکداران و مغازه داران عرضه کننده مصالح عمرانی و شهرسازی توصیه می کند از خرید آنلاین و عمده پیچ ، مهره و انکر های استاندارد این مجموعه غافل نشوند.
همواره می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی ای بولت و یا تماس با خطوط ارتباطی پشتیبان نمایندگی تنوع محصولات را مشاهده و نسبت به استعلام و خرید اینترنتی یا حضوری آنها هماهنگی های لازم را انجام دهید.

قیمت فروش پیچ مهره خاص و سفارشی

مرکز سفارش پیچ و مهره های خاص

بالطبع در تمامی دسته های کالا و تولیدات صنعتی و ساختمانی تعیین کننده قیمت نهایی ، نوسان و اوضاع بازار داخلی می باشد اما موارد دیگری نیز در این امر دخیل هستند. اصولا معیار قیمت گذاری در کالاهای صنعت ساختمانی کیفیت نهایی محصول تولید شده می باشد.
اما به طور مختصر به شرح فاکتورهای تعیین کننده قیمت آنها پرداخته ایم :

  • مواد اولیه مورد استفاده در ساخت پیچ و مهره همچون اتصالات با جنس استیل ضد زنگ، جنس استیل 316، جنس گالوانیزه، اتصالات فولادی، پیچ و بست پلاستیکی و…
  • نوع عملیات های به کار گرفته شده در ساخت نظیر فرآیند عملیاتی آبکاری، حرارتی ، ذوب و…
  • نوع رزوه و دنده پیچ ها مانند دنده ذوزنقه ای، دنده کبریتی و…

مرکز سفارش پیچ و مهره های خاص

یک اصل مهم در قیمت گذاری هر کالایی اعم از اتصالات و سایر مصالح ساختمانی میزان تقاضای بازار می باشد.
به صورتی که هر چه کاربرد اتصالات و مصالح مورد نظر شما برای خرید بیشتر و سایز و گرید پیچ مهره ها رُند و پر مصرف تر باشد، ارزان تر بوده و قیمت رقابتی و پایین تری در مراکز مختلف خواهد داشت.

قیمت فروش پیچ مهره خاص و سفارشی

مرکز سفارش پیچ و مهره های خاص

اما اتصالات و گرید های کم مصرف و یا سفارشی و تخصصی پروژه های ساخت و ساز و صنایع جوشکاری و موارد حساس مثل صنعت هوا و فضا و اتصالات صنعت حمل و نقل جاده ای، ریلی یا دریایی که برای تولید زمان و متریال ویژه و بیشتری احتیاج دارد، بر اساس میزان سفارشات و تعداد آن قیمت گذاری می شود.
بروزرسانی قیمت ها به سبب متغیر بودن مداوم و نوسان بسیار شدید در لحظه عوض شده و استعلام قیمت کالاهای خود را با شماره تلفن درج شده در سابت در میان بگذارید.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *