فهرست بستن

بست کرپی سفارشی و استاندارد

بست کرپی سفارشی و استاندارد  پیچ و مهره U شکل به شکل حرف U با قلاویز در هر دو انتها هستند. انواع یوبولت جهت بستن لوله به یک سطح فلزی مورد استفاده قرار می گیرند. انواع بست کرپی لوله برای حمایت از لوله هایی که مایعات و گازها از طریق انها عبور میکنند مورد استفاده قرار می گیرد.

پیچ یوبولت همراه پیچ و مهره های دیگر مانند مهره، تسمه و روبند مورد استفاده صنایع مختلف قرار می گیرد و قیمت های مختلفی دارد. در اصل کرپی بدون سایر محصولات نام برده کارایی چندانی ندارد. همچنین از کرپی و یوبولت برای حمایت یا ساپورت لوله های گاز و آبرسانی استفاده می شود.

بست کرپی سفارشی و استاندارد

(پیچ u بولت) یا کرپی بر اساس آلیاژ مورد نظر، ابعاد گوناگون، طراحی، پوشش دهی، عملیات حرارتی و… طراحی و تولید می شود.

استاندارد های کرپی  :

  • یوبولت بالابر (کرپی زنجیر) : استاندارد  DIN 745
  • استاندارد متریال کرپی (یوبولت) متریک : ISO 898
  • استاندارد متریال پیچ یوبولت اینچی : ASTM A193

برای تولید انواع یوبولت ها غالباً از استاندارد متداول DIN 3570 و DIN745 استفاده شده است.  شرکت تولیدی پیچ و مهره و کرپی در تهران آماده عرضه محصولات با کیفیت و مرغوب با بهترین متریال است.

بست کرپی سفارشی و استاندارد

متریال ساخت انواع کرپی لوله :

پیچ های کرپی یا یوبولت ممکن است پوشش گالوانیزه سرد و گرم، پوشش روی، نیکل و  یا پوشش داکرومات را دارا باشد. از مزایای این پوشش ها می توان محافظت از پیچ در برابر زنگ زدن، حرارت، رطوبت و سردی هوا را در هر شرایط و موقعیت نام برد.

بست کرپی سفارشی و استاندارد

جنس استنلس استیل پیچ یوبولت در گرید ۳۰۴ و ۳۱۶ یکی از انواع متریال ساخت پیچ و مهره و اتصالات دیگر محسوب می شود و دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدن است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش اینترنتی کرپی، خار، مهره، سیم بکسل، پیچ های متری و سایر محصولات با مرکز فروش یوبولت ، انکربولت و رول بولت در تهران در ارتباط باشید.

کارشناسان گروه آماده ارائه مشاوره در خصوص خرید انواع کرپی و پیچ ها با استانداردهای متنوع هستند. جهت خرید یوبولت گالوانیزه و فولادی گرید ۵.۸ ، ۸.۸ و ۱۰.۹ و… با مرکز پخش عمده انواع کرپی و یوبولت در تهران تماس حاصل نمایید.

بست کرپی سفارشی

بست کرپی سفارشی و استاندارد

پیچ های U-پیچ های دریایی سنتی را می توان در مواردی استفاده کرد که پیچ چشمی خیلی کوچک باشد یا به استحکام بیشتری نیاز باشد.

کاربران مسئول انتخاب قطر مناسب کابل و مونتاژ صحیح هستند.

معمولاً به عنوان سخت افزار عرشه در محیط های دریایی بسیار خورنده استفاده می شود.

همچنین به عنوان پیچ و مهره لوله و پیچ و مهره U گیره شناخته می شود.

تمام بارهای شکست توسط رزوه ها تعیین می شود.

کرپی لوله همراه پیچ و مهره های دیگر مانند تسمه ، مهره، روبند استفاده می شود و در واقع بدون آنها کاربرد چندانی ندارد. همچنین از کرپی برای حمایت یا ساپورت کردن لوله های گازاستفاده می شود.

یوبولت ها برای تایید استانداردها و مشخصات خاص تولید می شوند. برای بیش از 10 سال تامین کننده بست کرپی با کیفیت در ایران بوده است. بست کرپی یک اتصال دهنده به شکل حرف U است که دو بازو (یا پایه) رزوه دار از یک پایه منحنی کشیده شده است.

پیچ‌های U معمولاً در تکیه‌گاه لوله‌ها یا در اتصال یک قطعه روی یک تیر، تیر یا دیوار استفاده می‌شوند، جایی که فرم «u» آنها را محکم نگه می‌دارد و به پایداری تکیه‌گاه می‌افزاید.

انتهای رزوه‌شده را می‌توان با واشر و پیچ نیز اعمال کرد تا پیچ در محیط‌ها و کاربردهای خاص توسط یک قطعه متقاطع که دو بازوی رزوه‌دار را می‌پوشاند، محکم کند. پیچ‌های U قبلاً برای قرار دادن در سوراخ‌هایی که قبلاً حفر شده‌اند طراحی شده‌اند.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *