فهرست بستن

تولید انکربولت انواع مکانیکی

تولید انکربولت انواع مکانیکی از جنس فولاد با پوشش روی یا زینک (zn) دارای گوه با ترک بتنی متناسب با بتن‌های بدون ترک یا ترک دار به منظور کاشت در آن تولید می‌شوند.

انکربولت انواع مکانیکی HSA

ساختار انکر بولت مکانیکی HSA به شکل رزوه دار خارجی است. با استفاده از ضربه داخل حفره از قبل سوراخ شده قرار می‌گیرد و با بستن مهره گوه انتهایی فعال گشته و قابل بارگذاری در بتن می‌باشد.

تولید انکربولت

انکربولت انواع مختلف دارد که به شرح فوق میباشد

این انکر بولت‌ها مناسب برای صفحات فلزی نمای ساختمان اجرای سازه فولادی مهاربندی لرزه‌ای و زلزله تجهیزات کارخانه جات مختلف می‌باشد.
از مشخصات ویژه این محصول یعنی انکر بولت مکانیکی HSA قابلیت کاشت در نواحی لرزه خیز امکان استفاده در نواحی کششی بتن با قابلیت تحمل بارگذاری ضربه‌ای می‌باشد. از مزایای این نوع انکربولت باید به امکان نصب کرد در کمتر از لبه بتن اشاره نمود.

تولید انکربولت

تولید انکربولت انواع مکانیکی

مشاوره و راهنمایی در خصوص انتخاب و خرید انکر بولت مکانیکی و رول بولت های برندهای خارجی معروف همچون هیلتی و فیشر و آپولو را تنها از مرکز پخش انکر بولت به صورت عمده و خرده یعنی گروه صنعتی بازرگانی پنسن دریافت کنید.
جهت اطلاع از قیمت انواع انکر بولت و ثبت سفارش خرید انکر بولت با کارشناسان ما در تماس باشید…

فروش انکربولت انواع hsv

انکر بولت hsv  از جنس فولاد این با روکش زینک دارای عملکردی بسیار‌ ایده‌آل در مقایسه با قیمت بسیار به صرفه است پیشنهاد می‌شود از این کربل در انواع محیط‌های داخلی و بتنهای سالم بدون ترک استفاده گردد عمق کاشت کاهش یافته از مشخصات ان با انکر بولت هیلتی می‌باشدکه در موقعیتی که با محدودیت ضخامت بتن روبه‌رو هستیم قابل مصرف است.
انواع انکر بولت مکانیکی در اصل ارزانترین کرده‌اند گیرید یا کلاس رول بولت‌ها و انکر بولت‌ها قرار می‌گیرد و یکی از مصارف مهم آن در صنعت سازه‌های بتنی نصب پلیت وال پست می‌باشد.

تولید انکربولت

انکر بولت مکانیکی  hsl با ساختار رزوه بیرونی یا خارجی دارای ظرفیت بار کششی و بار برشی فوق العاده بالا در بارگذاری‌های فوق العاده سنگین است این انکر بولت دارای تاییدیه‌های استاندارد بین المللی در بتن ترک دار و بتن بدون ترک است به منظور بارگزاری داینامیک شامل چفت و بستی این انکربولت پیشنهاد می‌شود.
رول بولت هیلتی ۳hsl به خاطر ساختار مخصوصی که دارد مناسب برای کاربرد‌های است که احتیاجی به اطلاعات فنی دقیق و مدلسازی رفتار از انواع انکر بولت مکانیکی جهت نصب انواع اتصالات با انواع باربری‌های سنگین تا سبک و چفت و بست‌های دینامیکی و هیدرولیکی می‌توان نام برد.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *