فهرست بستن

تولید فروش پیچ سر تخت چهارسو

تولید فروش پیچ سر تخت چهارسو : مشخصات فنی :

پیچ سر تخت چهار سو دارای گل پیچ تخت می باشد و شیاری ضربدری بر روی آن ایجاد شده که برای باز و بسته نمودن پیچ از آچار های چهار سو یا پیچ گوشتی چهار سو استفاده می شود.

قسمت سری این پیچ ها به گونه ای طراحی شده است که بعد از بسته شدن به طور کامل بر روی سطح قرار می گیرد و کاملا مماس بر سطح می شود.

پیچ های سر تخت چهار سو در قسمت استوانه ای شکل به صورت کامل رزوه کاری شده اند و تمام سطح آن را دندانه هایی تشکیل داده است.

تولید فروش پیچ سر تخت چهارسو

قسمت نوک این پیچ ها به شکل سر مته می باشد که این ساختار ظاهری سبب می شود که در سطوح نرم مانند چوب نیازی به ایجاد سوراخ بر روی سطح نباشد. لازم به ذکر است این حالت برای زمانی مناسب می باشد که قطر پیچ کم بوده و باریک باشد.

پیچ های سر تخت چهارسو عموما برای سطوح نرم همانند چوب یا ورقه های نازک فلزی استفاده می شود. برای استفاده از این پیچ ها بایستی ایتدا به اندازه قطر پیچ و به درازای آن حفره ای ایجاد شود تا در حین بستن صدمه ای به صفحه وارد نشود.

تولید فروش پیچ سر تخت چهارسو

تولید فروش پیچ سر تخت چهارسو

پیچ های سر تخت چهار سو در اندازه های مختلفی ساخته می شوند که متداول ترین آن ها  دارای قطر3.9 و 4.2 میلی متر می باشد و در اندازه هایی به طول 2 تا 5 سانتی متر و حتی بیشتر نیز وجود دارند. در واقع سایز بندی این پیچ ها از  M 1.6تا M12 در بازار می باشد.

پیچ های سر تخت چهار سو در جنس استیل ساخته می شوند که رایج ترین آن در گرید A2 70-304 تهیه می شود. همچنین استاندارد این پیچ ها دین 965 می باشد که استحکام لازم برای نگهداری قطعات نازک فلزی و همچنین چوب ها را دارد.

تولید فروش پیچ سر تخت چهارسو

قیمت پیچ سر تخت

برای خرید پیچ های مورد نظر می توانید اطلاات مورد نیاز برای انتخاب درست را از این وب سایت مطالعه نموده وخریداری نمایید.

چرا که هر پیچ با توجه به ویژگی های ظاهری و ساختاری که دارند کاربرد های متفاوتی از آن ها صورت می گیرد.

قیمت این پیچ ها بر اساس اندازه و نوع آن ها تعیین می شود.

به این صورت که هرچه اندازه پیچ بزرگ تر باشد و یا قطر آن بیشتر باشد به قیمت آن افزوده خواهد شد.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *