فهرست بستن

تولید کننده پیچ متری مهره بلند

تولید کننده پیچ متری مهره بلند : تولید و طراحی پیچ و مهره های دنده کبریتی از اواخر قرن ۱۹ میلادی آغاز شد.

رزوه های این پیچ و مهره به منظور جایگزینی رزوه های حرکت عرضی و متقاطع که در مکانیزم های مکانیکی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، ابداع شده است.

روش تولید تولید کننده پیچ و مهره بلند بدین صورت است که دستگاه تراش ساخت این پیچ ها را به شکل رولینگ ساخته ، پرداخته و از خط تولید خارج می کند.

در حال حاضر کاربرد این پیچ ها بسیار گسترده است . اغلب در اماکن و محیط‌ هایی که بار سنگین و قطعات صنایع سنگین جابجا می شود مورد استفاده قرار می گیرد .

تولید کننده پیچ متری مهره بلند

تولید کننده پیچ متری مهره بلند

مزایای پیچ و مهره های دنده ذوزنقه ای (آکمه یا رزوه کبریتی) نسبت به سایر اتصالات به شرح زیر می باشد:

  • حرکت سریع  نسبت به سایر رزوه ها
    دارای عمر بسیار بالا
    مقاومت، قدرت، استقامت بسیار بالاتر
    ضد خوردگی، سایش و استهلاک

تولید کننده پیچ متری مهره بلند

کاربرد پیچ و مهره بلند

همین مزایا موجب می‌شود تا از پیچ دنده کبریتی ذوزنقه ای در انواع ماشین آلات سنگین کشاورزی صنایع غذایی و دستگاههای جک و صنعت سدسازی راهسازی پل سازی حفر تونل پالایشگاه های نفت خام و گاز طبیعی صنایع ریلی راه آهن خطوط مترو داخل شهری نیز استفاده می شود.

تولید کننده پیچ متری مهره بلند

خرید آنلاین انواع پیچ و مهره بلند یا ذوزنقه ای از طریق وب سایت های فروشگاه آنلاین پیچ و مهره و اتصالات گالوانیزه، استیل ضد زنگ (استنلس استیل)، فولاد پر کربن، داکرومات، تفلون، پلاستیکی، در انواع پیچ خودکار، پیچ چوب و پیچ و مهره های صنعت ساخت و ساز و مهندسی عمران و صنایع مرتبط با معماری و راه و شهرسازی در سراسر کشور توسط مصرف کنندگان این نوع از اتصالات که اغلب صاحبان صنایع ساختمانی، مهندسین و پیمانکاران عمرانی و یا مغازه داران و عمده فروشان هستند، انجام می گیرد.

تولید کننده پیچ متری مهره بلند

ثبت سفارش آنلاین انواع پیچ و مهره در این مرکز با قیمت های مناسب قابل انجام می باشد.

جهت استعلام قیمت و کاتالوگ محصولات تایوانی ایرانی چینی و خارجی با شماره تلفن های ثبت شده در همین وب سایت تماس حاصل نمایید.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *