فهرست بستن

ساخت پیچ سفارشی و خاص

ساخت پیچ سفارشی و خاص انواع پیچ و مهره های مسی با قابلیت های متعددی که داراهستند در صنایع گوناگون کاربرد دارند، قیمت این نمونه از این ابزار در این مجموعه بسیار مناسب است.

ساخت پیچ سفارشی

ساخت پیچ سفارشی

این وسیله را می توان با جنس های مختلف  ساخت  فلز هایی مانند آن ، فولاد ، استیل ، تیتانیوم و … از جمله فلزاتی هستند که از انها در ساخت پیچ و مهره استفاده می شود کاربرد ها و مزیت های متعدد پیچ و مهره باعث برتری این متصل کننده به نسبت سایر اتصال دهنده ها شده است. بر این اساس یکی از راه های تقسیم بندی پیچ و مهره به انواع گوناگون رده بندی آن ها بر اساس جنسی می باشد که با آن پیچ و مهره ها را می سازند، هر پیچ و مهره ای فلزی دارا کاربرد های خاصی می باشد.

بهره گیری از پیچ و‌ مهره در صنایع گوناگون :

در صنایع مختلف بیش از هر اتصال دهنده ای از پیچ و مهره استفاده می کنند ، این اتصال دهنده به خاطر آن که به راتی تعویض شود ، و در هنگام خرابی به راحتی می شود آن ها را عوض کرد همچنین هزینه تهیه آن ها خیلی زیاد نمی باشد که این یکی دیگر از مزیت های بسیار خوب پیچ و مهره است که باعث شده پیمانکاران ساختمانی و صنعتی از آن ها به خاطر چنین مزیت های فراوان استفاده کنند.

ساخت پیچ سفارشی

ساخت پیچ سفارشی و خاص

پیچ و مهره ها بر اساس جنس، کاربرد، روکش و … که دارا هستند قیمت گذاری می گردند در این مجموعه قادرید انواع پیچ و مهره ها را با بهای مناسب تر تهیه کنید زیرا عرضه عمده این ابزار آلات در این فروشگاه موجب مقرون به صرفه تر شدن قیمت آن ها گشته است.

ساخت پیچ

ساخت پیچ سفارشی مسی و آلومینیومی

اولین تفاوت مربوط به وزن سیم پیچ می باشد. معمولا وزن مس از الومینیوم بیشتر است ، در نتیجه همیشه سیم پیچ مسی از سیم پیچ الومینیوم سنگین ترمی  باشد. در صورتیکه 2 عدد سیم پیچ با قدرت ای یکسان و وزن های متفاوت دارید، سیم پیچ سنگین تر مسی می باشد.
دومین تفاوت مربوط به رنگ پیچ  می باشد به راحتی وبا تراشیدن یک رشته سیم متوجه مسی بودن یا نبودن سیم پیچ خواهید شد. معمولا رنگ سیم پیچ مسی بعد از تراشیده شدن به رنگ مسی(مایل به قرمز) می باشد. اما در پیچ آلومینیوم،بعد از تراشیدن به رنگ سفید دیده خواهد شد. همچنین از روی رنگ سیم پیچ هم می توان تا حدودی به این مساله پی برد.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *