فهرست بستن

فروش آنلاین پیچ شش گوش

فروش آنلاین پیچ شش گوش : انواع پیچ ، مهره، واشر، کرپی، بولت، بال اسکرو و پیچ شش گوش پیچ های سر شش گوش یا آچارخور پر مصرف ترین نوع پیچ در صنایع آب و فاضلاب، خودروسازی و ماشین آلات می باشند.

در دستگاه های استانداردهای بین الملل انواع گرید 1 ،2 ، 5 و 8 طراحی و در سیستم امریکا تولید و پخش می شود. طبیعتاً هر چه کلاس یا گرید آچارخورها بیشتر باشد آلیاژ فولاد کربنی تنسایل استقامت و باربری و تحمل فشار و ضربه بیشتری داشته و ترد و مناسب تر می باشد.

فروش آنلاین پیچ شش گوش

فروش آنلاین پیچ شش گوش

انواع گرید یا استاندارد های پیچ 6 گوش گرید 8 در سیستم امریکا که با وجود شش شیار یا خط بر روی گل آن معین می شود تنسایل و سختی بیشتری داشته و شاتل فضایی، تانک ها و ماشین آلات و تجهیزات دارای ضربه فراوان و موشک و جت ها مورد استفاده واقع می گردد.

فروش آنلاین پیچ شش گوش

به غیر از کلاس یا گرید های نام برده برای پیچ شش گوش استاندارد های ابعادی و ساختار ظاهری متنوعی هم جهت ساخت و تولید انواع محصولات مشابه موجود است که نشان دهنده یابعاد گل پیج آچارخور بوده که می تواند گل ریز یا گل درشت بوده و طول دنده نیم یا تمام دنده باشد نوع رزوه یا دندانه از استاندارد هایی متفاوت در پوشش دهی و آبکاری سطحی پیچ مهره شش گوش موجود است.

فروش آنلاین پیچ شش گوش

بایستی توجه داشته باشید که به غیر از شاخصه های اصلی در معین کردن بار پایه سایر فاکتورها نیز همانند جنس سطح اتصال پیچ و مهره و نوع روانکاری (روغن کاری) و گریس کاری سطح قطعه اتصالات در تشخیص مقدار گشتاور اعمالی نقش داشته و از این رو جدول های مخصوص فقط این گشتاور را مشخص می کنند.

فروش آنلاین پیچ شش گوش

پیچ شش گوش تمام رزوه استاندارد گل دین 933 و کلاس های متنوع مثل 5.6 تا 12.9 با قطرهای 5 تا 34 میلیمتری ساخته شده و در اختیار مشتری قرار می گیرد.

پیچ های شش گوش تمام رزوه عموما دندانه درست و در صورت درخواست مشتریان دندانه های ریز ساخته شده و قیمت پیچ و مهره شش گوش تمام دندانه یا تمام رزوه به میزان اندکی بیشتر از انواع دیگر می باشد.

فروش آنلاین پیچ شش گوش

فروش آنلاین پیچ شش گوش

وب سایت رسمی ای بولت در توزیع انواع پیچ سفارشی، استیل، تیتانیوم و … پیشگام می باشد.

جهت خرید آنلاین پیچ شش گوش DIN6916 و یا DIN6915  در کلاس 10.9 و واشرهای مخصوص خود در استاندارد DIN6916 و سایر اتصالات استیل، چدنی، برنجی، فولادی، استنلس استیل، آهنی، گالوانیزه گرم و سرد، پلاستیکی و… با مرکز تماس داشته باشید.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *