فهرست بستن

فروش پیچ آلن

فروش انواع پیچ آلن دسته ای از پیچ های پرکاربرد در صنعت بوده که ساختار، استاندارد دنده و کاربری مشابه پیچ و مهره شش گوش دارند و در واقع در کنار پیچ شش گوش و استاد بولت در ساختار صنایع و ماشین آلات کاربرد بسیار دارند.

فروش انواع پیچ آلن

فروش پیچ آلن

پیچ آلن استاندارد ISO4762 عموما به شکل نیم دندانه و در کلاس 8.8 و 12.9 تولید می شوند.
کلاسهای دیگر پیچ های آلن آهن 5.6 و کلاس 10.9 نیز به درخواست مشتریان ساخته میشود اما استاندارد DIN912 برای کلاس های 8.8 و 12.9 می باشد.

انواع پیچ آلن نیز به سبب کاربرد صنعتی و قرار گرفتن در شرایط محیطی مختلف از جنس استنلس استیل 304 و 316 و فولاد با پوشش ها و آبکاری مختلف گالوانیزه سرد و گرم و همچنین داکرومات نیز عرضه میشوند.

ای بولت تولید و واردکننده انواع اتصالات می باشد که در زمینه انواع پیچ و مهره فعالیت دارد.

فروش انواع پیچ آلن

فروش پیچ آلن استنلس استیل با عیار یا استاندارد 304 و استیل 316 نگیر در سایزبندی های 5 الی 36 میلی متری نیم رزوه و یا تمام رزوه برای مصارف در شرایط محیطی گرم ،مرطوب بوده که مقاومت بی نهایت بالایی در برابر زنگ زدن یا اکسایش و خوردگی اسید و قلیایی دارد

فروش پیچ آلن

پیچ آلن خشکه یکی از  پرکاربرد ترین متریال ها در میان انواع پیچ آلن محسوب می شود درجه ی سختی نسبتا بالایی نسبت به ساختمان پیچ آلن آهنی معمولی دارد .

جالب است بدانید که هر میلی متر مربع سطح مقطع انواع پیچ آلن بار 784 نیوتن را در حالت کشش تحمل می کند!!!

فروش انواع پیچ آلن

تفاوت پیچ شش گوش و پیچ آلن

انواع پیچ آلن خشکه معمولا با دنده استاندارد با قطر 5 الی 36 میلی متر ساخته شده و عموما پیچ آلن استاندارد DIN 912 به شکل نیم دنده (نیم رزوه) ساخته می شود و با مهره های متریک استاندارد DIN 934 شبیه به پیچ های شش گوش بسته می شود.

فروش پیچ آلن

فرق اصلی پیچ آلن با پیچ های شش گوش در گل پیچ (سر) این دو مدل پیچ نسبتاً شبیه به هم می باشد .
پیچ آلن به نسبت گل های بزرگ تری داشته و در سایز و ابعاد برابر با شش گوش ها وزن بالاتر دارند.
به منظور اتصال پیچ آلن از آچار مخصوص آلنی استفاده می کنند که میزان تسلط بیش تر در اتصالات دارای شرایط دور از دسترسی و دسترسی دشوار دارا می باشد.

فروش پیچ آلن

علاوه بر آلن DIN912 که متداول ترین استاندارد تولید در مورد انواع پیچ آلن می باشد دو استاندارد DIN7984 و استاندارد DIN7991 نیز با کاربردهای نسبتاً کمتر در صنعت مورد خرید و استفاده مشتری قرار می گیرد.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *