فهرست بستن

فروش رول بولت هیلتی قیمت روز

فروش رول بولت هیلتی قیمت روز را از گروه صنعتی بازرگانی بخواهید.

معمولا رول بولت هیلتی و انکر مکانیکی استاندارد معینی ندارند.

کمپانی هایی نظیر فیشر، آپولو و هیلتی آلمان در زمینه طراحی و تولید انواع اتصالات سازه ای و ساختمان سازی همچون یوبولت، آی بولت و رول بولت های غلافی، قلابدار، سقفی و… فعال هستند.

تمامی استانداردهای کارخانه ای پیچ و مهره و اتصالات چفت و بستی دیگر به همراه بهترین قیمت و کیفیت در این مرکز نمایندگی هیلتی در تهران و شهرستان‌ها عرضه می گردند.

فروش رول بولت هیلتی

کاربردهای رول بولت هیلتی در صنعت

  • در صنایع ساختمان سازی و سازه های بتنی به منظور اتصال پایه و صفحه فلزی به سطوح سخت و سنگی، بتنی، ایجاد ریل و اتصال ریل و گارد ریل و… از این وسیله استفاده می شود.
  • در صنعت رول بولت ها را در تأسیسات و نصب و تحکیم مخزن کمپرسور و پمپ باد به سطح زمین و… استفاده می کنند. همچنین در تهویه مطبوع نیز برای اتصال به سقف و ستون بتنی استفاده زیادی دارند.
  • علاوه بر موراد فوق رول بولت در صنایع برق، دکل های برق و اتصال کلمپ و ساپورت به دکل مورد استفاده قرار می گیرد. جهت دریافت لیست قیمت روز رول بولت با شماره تلفن های مرکز تماس بگیرید.

استعلام رول بولت هیلتی قیمت روز

لیست به روز قیمت انواع بولت آهن و فولاد با قابلیت ارسال از درب کارخانه و ارسال به سراسر کشور در مجموعه صنعتی بازرگانی واقع در مرکز پیچ و مهره و اتصالات تهران ارائه می شود.

فروش رول بولت هیلتی

فروش رول بولت هیلتی قیمت روز

تولید و فروش انواع بولت و مهره نظیر آی بولت، انکر بولت، رول بولت پروانه ای، یوبولت، پیچ و مهره، راد بولت تمام رزوه و… با لیست قیمت روز رول بولت ها در سایت آپدیت شده و ثبت سفارشات نهایی می شود.

عوامل موثر در رول بولت هیلتی قیمت روز

قطر (میلی متر)، طول (سانتی متر) و برند انواع اتصالات سازه ای تعیین کننده قیمت نهایی محصول هستند. قیمت بولت و مهره در سایزهای گوناگون، با امکان سفارش عمده و خرده توسط مراکز تولیدی پیچ و مهره و محصولاتی از این دست همچون انواع انکر بولت، استاد بولت، جی بولت، هنگر بولت و… مشخص می شود.

فروش رول بولت هیلتی قیمت روز

جهت خرید اینترنتی رول بولت و اطلاع از لیست قیمت رول بولت هیلتی hsa، دریافت جدول وزن انکر بولت و نحوه نصب انکر بولت ها همچنین دریافت قیمت روز رول بولت ها با کارشناسان تیم فروش مجموعه در ارتباط باشید.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *