فهرست بستن

فروش پیچ ورشویی و آلومینیومی

فروش پیچ ورشویی و آلومینیومی : از انواع پیچ های استوانه ای که در صنایعی همچون ساخت دستگاه، انواع اتصالاتی که با آب در ارتباط هستند نیز استفاده می گردد.

پیچ ورشویی

فروش پیچ ورشویی و آلومینیومی

پیچ های ورشویی که اغلب در مصارف خاص همچون ساخت لوستر، آویز و لوازم تزئینی و دکوری مورد استفاده قرار می گیرد خودرنگ، گالوانیزه گرم و سرد و داکرومات بوده و در صنعت ساخت کلید ، پریز و لوستر و لوازم الکتریکی و قطعات کوچک و درشت برقی به کار گرفته می شوند.
طراحی، تولید، پخش پیچ ورشویی و آلومینیومی در سایزبندی 1/4*3/16 الی “4*3/16 الی 1/2*1/4 الی 4*1/4

فروش پیچ ورشویی و آلومینیومی

جنس ساخت پیچ ورشویی:

روش تولید انواع پیچ ورشویی بدین صورت است که مفتول پیچ و مهره ای مخصوص را کشیده و برای قالب گرفتن حاضر می کنند. بعد از قالب گیری نوبت به مرحله آخر یعنی ساختن گل پیچ که به شکل دو و چهار سو هستند می رسد اما عموماً دو سو رایج تر است.
پیچ ورشویی آهنی بوده و اغلب به همراه پیچ آلومینیومی ساخته و تولید می گردند. چرا که روش ساخت هر دو نوع پیچ تقریباً مشابه می باشد.

فروش پیچ ورشویی و آلومینیومی

خرید آنلاین انواع پیچ آلومینیومی و ورشویی در تهران و شهرستانها به صورت ثبت سفارش اینترنتی و تلفنی انجام می شود.

فروشگاه پیچ و مهره بورس انواع پیچ مهره و سایر اتصالات به سراسر کشور و در حال همکاری با صاحبان مشاغل صنعتی عظیمی چون پالایشگاه نیروگاه و تصفیه خانه ها و ساختمان سازی و پروژه های عمرانی، راه و شهرسازی و… می باشد. پیچ و مهره های موجود در این مرکز با استانداردهای روز دنیا تطابق داشته و بر همین اساس می توان با اطمینان خاطر و پس از دریافت مشاوره های فروش از طریق تلفن های تماس شرکت خرید خود را نهایی کرد.

پیچ ورشویی

فروش پیچ ورشویی و آلومینیومی

بدون شک اتصالات ورشویی و آلومینیومی یکی از پرمصرف ترین پیچ و مهره ها در صنعت لوسترسازی و قطعات مخابراتی ، برق و الکترونیک می باشند.
رزوه های این پیچ ها به شکل ورشویی یعنی استوانه ای رزوه و دندانه می گردند.
اتصالات می توانند در تمامی کاربردهای روزمره برای وصل کردن انواع قطعات و سطوح فلزی، چوبی و ام دی اف و پلیمری به یکدیگر مورد استفاده واقع شوند.

پیچ آلومینیومی که از یک استوانه مارپیچ دنده ای به همراه گل دو سو ساخته شده است.
جنس این پیچ از فولاد می باشد.
پیچ آلومینیومی را همراه با مهره مخصوص خود استفاده می کنند.
از پیچ آلومینیومی می توان در کارهایی مانند ساخت قفسه ها و پریز و لوستر و … استفاده نمود.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *