فهرست بستن

قیمت فروش خار فلزی

قیمت فروش خار فلزی :  یکی از انواع خار های فنری و برای استفاده در میله ها طراحی و کاربرد دارد.
حلقه ای شکل فنری و منعطف و استاندارد جهانی DIN471 رینگ یا خار نامیده می شود.
خار سر دار و بی سر داخلی برای سوراخ ها و بیرونی برای میله تحت تماس شیار خود بوده و نيروي محوري بسیار زيادي را تحمل می کنند.
این نوع خارها از جابه جایی محوری قطعات بر روی محور و داخل سوراخ پیشگیری می کند.

قیمت فروش خار فلزی

قیمت فروش خار فلزی

در 2 طرف یا سر خارها سوراخ هایی واقع شده است تا انبر رینگ جمع کن بتواند خار فنری حلقوی یا رینگ ها را از داخل شیار درآورده، خارج و یا جا بیاندازد.
این سوراخ ها با همراه ابزارهایی مخصوص مثل انبر رینگ جمع کن کار می کند.
شیار خار 471 یا همان رینگ دین 471 با دقت و دقیقاً منطبق بر سایز و ابعاد خار ها و استاندارد 471 میله ها و 472 برای سوراخ هاطراحی و ساخته می شوند.

خار فنری چشمی بیرونی DIN 471

خار فنری چشمی بیرونی فولاد ضد زنگ و استیل با نام های دیگری نظیر موارد زیر نیز شناخته شده و در دو نوع متریال ساده و استنلس استیل توسط مصرف کنندگان همکاران و بنکداران فعال در زمینه خرید و فروش این اتصالات به کار گرفته می شوند.

  • خار A
  • خار شفت
  • خار صنعتی
  • خار چشمی
  • خار سر بیرون
  • خار رو

خار فنری چشمی بیرونی ساخت کشور های ایران ، چین، آلمان و هند می باشد.. جهت دریافت لیست قیمت و خرید عمده به صورت آنلاین و غیرحضوری انواع خار ، پین، اشپیل و گوه با کارشناس فروش گروه صنعتی و بازرگانی  در ارتباط باشید.

قیمت فروش خار فلزی

قیمت فروش خار فلزی

محصولات موجود در مجموعه یا ای بولت بیش از 500 هزار قطعه اتصال دهنده مختلف را در انواع متریک و اینچی برای تحویل فوری تولید، از کشورهای دیگر وارد و بدون واسطه و مستقیم به مشتری ارائه می کند. موارد استاندارد و رایج یا اتصالات و خار و پین سفارشی ، در اکثر مواد اولیه و آبکاری ها… اگر سوالی دارید ، نمی توانید آنچه را که می خواهید پیدا کنید یا به مقادیر بزرگتر یا کوچکتر نیاز دارید ، همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت فروش خار فلزی

قیمت فروش خار فلزی

فراموش نکنید که ما از طریق شرکای خود تقریباً به هر نوع اتصال دهنده ای مناسب کار شما دسترسی داریم. ما سعی داریم تا راه حل مشکلات خرید اینترنتی اتصالات فولادی، گالوانیزه و استیل را برای شما ارائه دهیم. از این رو بهترین راه قبل از خرید خار مراجعه به کارشناسان و مشاورین فنی متخصص در این حوزه می باشد.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *