فهرست بستن

قیمت قلاب دینام نری استیل

قیمت قلاب دینام نری استیل : در دنیای پیچ و مهره، یکی دیگر از ابزارهای اتصال، قلاب دینام می باشد که در این متن به بررسی و شناخت آن می پردازیم.

قیمت قلاب دینام نری استیل

قیمت قلاب دینام نری استیل

مشخصات فنی در حقیقت قلاب های دینام نوعی از اتصالات به حساب می آید که در دسته پیچ و مهره ها قرار می گیرند.
قلاب های دینام را در دو شکل قلاب دینام نری و قلاب دینام مادگی می سازند که در این مقاله قلاب های دینام نری را مورد بررسی قرار می دهیم. قلاب های نری اندکی به پیچ های چشمی شباهت دارند اما قلاب های دینام در باربری و عمل لیفتینگ مورد استفاده قرار می گیرد.
از این رو بسیار مستحکم در برابر ضربه و وزن بالا هستند. ساختار قلاب های دینام نری به این صورت است که قسمت سری آن قلاب ها به صورت حلقه مانند هستند که به قسمت استوانه ای که مانند پیچ دارای دندانه های مارپیچی هستند متصل می باشند.

قیمت قلاب دینام نری استیل

قلاب دینام نری و مادگی

جنس این نوع قلاب ها را از جنس آهن خشکه، چدن یا فولاد و یا استیل می سازند زیرا به دلیل اینکه این قلاب ها بار زیادی را بایستی تحمل کنند لذا لازم است که از آلیاژ ها و فلزات محکم و سخت تهیه شوند.

قیمت قلاب دینام نری استیل

اندازه قلاب های دینام بر طبق مصارف آن ها تغییر می کند بنابراین قیمت آن ها بر اساس اندازه آن ها تغییر می کند و همچنین قیمت قلاب های دینام، به آلیاژ به کار رفته در ساخت آن ها نیز بستگی دارد. برخی از قلاب ها را با استفاده از گالوانیزه گرم و سرد پوشش می دهند تا در مقابل خوردگی و زنگ زدگی مقاوم تر شوند. بنابراین هنگام استفاده در فضای باز که امکان بارندگی و رطوبت وحود دارد مشکلی به وجود نمی آید.

قیمت قلاب دینام نری استیل

قیمت قلاب دینام نری استیل

فلاب های دینام استیل با توجه به مواد به کار رفته در آن درجه بندی می شوند. قلاب های دینام استنلس استیل دارای تنسایل بالاتری هستند. به عبارتی تنسایل استنلس استیل در حدود 700 نیوتن بر میلی متر مربع می باشد و این نمایان گر این است که استحکام بالایی در برابر فشار بالای وارد شده دارد.

با توجه به اینکه جنس چدن در برابر ضربه و فشار، مقاومت کمتری در مقایسه با استیل و فولاد دارد از این رو قلاب های دینامی که در جنس های استیل و فولادی ساخته می شوند از امنیت بالاتری برخوردارمی باشند. لذا هنگام خرید این قلاب ها باید به جنس آن ها توحه نمود.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *