فهرست بستن

قیمت فروش مهره قفلی

قیمت فروش مهره قفلی : نوعی از مهره ها که به عنوان مهره های قفلی شناخته می شوند، ساختاری شبیه به مهره های شیاردار دارند.

مهره های قفلی جزء دسته استاد بولت ها(stud – bolt) هستند. قسمتی از این مهره ها به صورت مخروطی شکل است که در بالای مهره ها قرار دارد که در این قسمت از اشکال مخروطی، شیار هایی تعبیه شده است. بعد از بسته شدن مهره ها، نیروی اصطکاکی بین مهره و سطح ایجاد می شود و از باز شدن و شل شدن مهره جلوگیری می نماید که این مسئله، سبب استحکام بیشتر مهره می گردد.

مهره های قفلی را به سبب ظاهرشان با عنوان مهره های کاسه نمدی نیز می شناسند.

قیمت فروش مهره قفلی

قیمت فروش مهره قفلی

جنس مهره های قفلی با در نظر گرفتن کاربرد مهره ها، آن ها از فلز هایی مانند آهن ، فولاد خشکه و یا گاهی از استیل تهیه می کنند و سپس با آبکاری های زرد و سفید، رنگ آن ها را تغییر می دهند.

برای برخی موارد که فشار چندانی بر روی مهره وجود ندارد جنس آن را از نوع پلاستیک نیز انتخاب می کنند که دنده های آن به صورت اینچی یا میلی متری طراحی شده اند که هر کدام برای مصارف گوناگونی در نظر گرفته شده است.

در برخی موارد مهره های قفلی آهنی و فولادی را براساس موارد مصرف گالوانیز یا مشکی می کنند تا عایقی در برابر رطوبت هوا گردد.

قیمت فروش مهره قفلی

قیمت فروش مهره قفلی

مهره های قفلی که به بازار عرضه می شود در استاندار های  Iso7042 ،DIN985 ،DIN980 و … طراحی شده اند که استاندارد ترین نوع آن DIN980 بوده که ساخت کشور آلمان است.

قیمت فروش مهره قفلی

این مهره برای بسته شدن نیاز به آچار های مخصوصی دراد. البته لازم به ذکر است که این نوع مهره ها هم اکنون کاربرد چندانی  در مقایسه با سایر مهره ها ندارد.

قیمت فروش مهره قفلی

مهره های قفلی اشکال متفاوتی دارد که برخی به صورت دندانه دار های شش گوش ،برخی دایره ای شکل  و گونه ای دیگر به صورت تخت می باشند.

قیمت فروش مهره قفلی

موارد مصرف مهره های قفلی مهره های قفلی در برخی موارد به عنوان مکمل در اتصالات ایفای نقش می کند. همچنین این مهره ها برای اتصال با پیچ هایی که سر شش گوش دارند مکمل مناسبی به شمار می روند.

با در نظر گرفتن نوع مصرف و محل قرار گیری پیچ و مهره و میزان فشار وارده بر آن ها می توانید به راحتی با در نظر گرفتن توضیحات مندرج در فوق، انتخاب درست و مطمئنی در بین اقسام مختلف پیچ و مهره های قفلی موجود، داشته باشید.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *