فهرست بستن

قیمت فروش پیچ مهره

قیمت فروش پیچ مهره مدل های متعددی از انواع مهره Circlip در صنعت وجود دارد اما تنها چند نوع از آن به شکل تجاری در شفت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

منظور از شفت یک میله یا مکانی که خار به دور آن وصل می گردد که به این خار فنری خار بیرونی نیز گفته می شود این وسیله یا شیء دور آن میله به طور استانداردی شیاری بر روی آن زده می‌شود که نسبت به وسیله ای که در پشت خار برار می گیرد مقیاس بندی شده است.

این اندازه گیری استاندارد بوده و نسبت به میله کاتالوگ و ابعاد دقیق شیار محاسبه و پیاده سازی می گردد.

قیمت-فروش-پیچ-مهره-3

قیمت فروش مهره  داخلی  :

مهره داخلی با نام های متعددی از جمله مهره G ، مهره سوراخ، مهره چشمی، سر داخل ، مهره داخل سوراخ یا خار صنعتی نیز شناخته می شود. این محصول در دو نوع استیل و ساده در فروشگاه پیچ فروشی پیچ گستر داریان تهران، به دست مصرف کنندگان می رسد.

قیمت فروش پیچ مهره قبل از خرید این محصول کافیست اندازه محور بدون میله خار را داخل به داخل کولیس گرفته و به مرکز فروش پیچ و مهره و خوار و اشپیل کرپی ، فلنج پین و سایر اتصالات در تهران سرتاسر کشور اعلام نموده و یا با کولیس دقیق پشت خار را اندازه گیری کرده و سفارشات خود را ثبت نمائید.

قیمت فروش انواع پیچ مهره

این نوع محصولات اغلب ساخت کشور آلمان هند و چین می باشد که بسته به درخواست مشتری و فعالیت مدنظر وی از انبار فروشگاه پیچ و مهره و اتصالات در تهران پس از تعیین قیمت مهره فنری تامین و ارسال می گردد.

قیمت فروش پیچ مهره

 

مهره برای گشتاور بین میله محور و اعضایی که خار بر روی آن سوار می شود واسطه ای انتقالی می باشد که روی محور و قطعه مورد اتصال محکم شده و در داخل شیار محور که بدون لب شلی می‌باشد سوار شده و عموماً بالغی ناچیزی کار گذاشته می گردد.

کاربرد انواع مهره انتقال گشتاور پیچشی و نیروی محوری و یا ترکیبی از دو حالت می باشد.

قیمت فروش پیچ مهره استعلام قیمت مهره و سایر خارها که کاربرد متنوعی در بازار صنایع دارند را تنها از ای بولت بخواهید.

قیمت فروش پیچ مهره

این مهره از سخت افزارهای اتصالی شفت یک محور و قرار دادن قسمتی به شفت و قرار دادن محور به آیتم ثابت مورد استفاده قرار می گیرد.

واشر فنری بر دو نوع بیرونی و حلقه داخلی می باشند که به جای شانه میل محور یا غلاف جدا کننده که جهت تعیین وضعیت قطعه روی میله محور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *