فهرست بستن

قیمت پیچ اتاقی استیل

قیمت پیچ اتاقی استیل :  از خانواده پرجمعیت پیچ ها به شمار می روند که بسیار معروف و کاربردی هستند.
دلیل اینکه پیچ های اتاقی بسیار شناخته شده می باشند این است که کاربرد گسترده ای در ساخت و ایجاد اتاقک های چوبی در کامیونت های قدیمی داشته است از این رو می توان نتیجه گرفت که این نوع از پیچ ها از دیرباز مورد استفاده بوده است. به علاوه این نوع از پیچ ها در نصب سپر برخی اتومبیل ها کارایی فراوانی داشته است که ظاهر قابل قبولی به نمای آن بدهد. به همین علت به پیچ های سپری نیز نام گرفتند.

قیمت پیچ اتاقی استیل

قیمت فروش انواع پیچ اتاقی

پیچ های اتاقی در اندازه های متفاوتی ساخته می شوند به طوری که علاوه بر قسمت استوانه ای شکل آن، اندازه گل پیچ ها با یکدیگر متفاوت است از این رو کاربرد آن ها نیز با یکدیگر فرق دارند به عنوان مثال ییچ های اتاقی با گل پیچ پهن تر که قطر ان به نسبت سایرین بیشتر است برای نگهداری صفحات چوبی یا فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. برخی دیگر از پیچ ها به صورت برآمده می باشد و حالتی مانند عدس دارند  که اندکی شبیه قارچ نیز می باشند. در قسمت زیرین گل پیچ یک مکعب چسبیده به گل پیچ وجود دارد که بعد از بسته شئن پیچ سبب اپستحکام بیشتر پیچ در برابر شل شدگی و باز شدگی پیدا می کند.

قیمت پیچ اتاقی استیل

قیمت پیچ اتاقی

پیچ های اتافی بر اساس استاندارد های متفاوتی ساخته می شوند که عبارتند از ISO 8678 و DIN 603. اصلی ترین و مهم ترین آن دین 603 می باشد که در جنس استنلس استیل ساخته می شوند و از آنجایی که در گرید 4.6 نولید می شوند بینابرین مقاومت کافی در برابر فشار بالا بعد از اتصال را دارند.  برخی دیگر از پیچ های اتاقی استیلی در گرید 8.8 ساخته می شوند که مقاومت ان ها در مقایسه با نوع گرید 4.6 آن ها به مراتب بیشتر است.

قیمت پیچ اتاقی استیل

قیمت پیچ اتاقی

با توجه به اینکه قیمت پیچ اتاقی بر اساس کارایی آن ها در اندازه های متفاوتی ساخته می شوند بنابراین قیمت آن ها نیز بر اساس اندازه و گرید ساختاری ان ها متفاوت خواهد بود. کارکرد این پیچ ها با گذشت زمان و تغییر نیازمندی ها نیز تغییر کرده است اما به همان میزان کاربردی هستند بنابراین همانند هر نوع پیچ دیگری به راحتی قابل دسترس است و برای تهیه آن ها می توایند از هر فروشگاهی و با مراجعه حضوری و یا به صورت آنلاین ان ها را خریداری نمایید.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *