فهرست بستن

قیمت پیچ و مهره انلاین

قیمت پیچ و مهره انلاین با توجه به اینکه خریداران و کاربران وب سایت های فروشگاهی فعال در حوزه صنعت اتصالات و تاسیسات ساختمانی توجه زیادی به نحوه ارسال و حمل و نقل سفارشات ثبت شده دارند و مشتریان می توانند در اسرع وقت در محل پیچ و مهره های خریداری شده از وب سایت را تحویل بگیرند نسبتا به صرفه و اقتصادی تر از روش خرید سنتی این کالاها می باشد.

قیمت پیچ و مهره انلاین

قیمت پیچ و مهره در بازار ایران

فروش پیچ و مهره آنلاین در این مجموعه برای صنایع تخصصی PIPING پالایشگاه و پتروشیمی، اتصالات مورد استفاده در صنایع سنگین، نیمه سنگین و سبک ، خودروسازی، تجهیزات خط تولید کارخانجات و تاسیسات و شیرآلات صنایع آب و فاضلاب ، اتصالات مخصوص و سفارشی صنعت رباتیک، برق و الکترونیک، صنایع تولید تجهیزات پزشکی، تجهیزات بیمارستان ها ، آسایشگاه و مراکز درمانی و کلینیک ها، قیمت پیچ و مهره کیلویی را در این مطلب بخوانید.

قیمت پیچ و مهره انلاین

لیست قیمت پیچ و مهره انلاین جهت کسب اطلاع از قیمت روز پیچ و مهره و استعلام قیمت پیچ و مهره کیلویی و عمده در بازار تهران
ای بولت تولید و پخش کننده پیچ مهره های با کیفیت به صورت ارسال به سراسر کشور و شهرهای تبریز، مشهد، شیراز، اصفهان، اراک و… در جنس و گریدهای متنوع فعالیت دارد.

قیمت پیچ و مهره انلاین

قیمت خرید انواع پیچ متری و سفارشی انواع اتصالات خشکه، آلن، شش گوش، استیل، ام دی اف، پلاستیکی، متری و سایر اتصالات را از پشتیبان این سایت بخواهید….

این فروشگاه نمایندگی پخش پیچ و مهره و اتصالات را در تهران و سایر شهرستانها را دارد .

قیمت پیچ خودکار وجه تمایز محصولات ebolt.ir چیست ؟
پیچ و مهره ها در نهایت کیفیت و استاندارد ساخته و یا از برترین شرکت های تولیدکننده جهان وارد کشور می شوند بسیار به صرفه بوده و توصیه می کنیم پیش از هر اقدامی به خرید آنلاین و یا سفارش اینترنتی این دسته از محصولات به مواردی توجه کنید تا ضرر و زیان نکرده باشید.

قیمت پیچ و مهره انلاین

جنس پیچ و مهره و متریال (مواد سازنده) به کار رفته در ساخت آنها همچون فولاد ساده کربن، فولاد کم آلیاژ، آلیاژ های فولادی ضد زنگ و ضد خوردگی، پیچ مهره سوپر آلیاژ و آلیاژ آلومینیومی

قیمت پیچ و مهره انلاین

پوشش های آلیاژی داکرومات ، سیاه، گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد “کرومات آبی و فسفات زرد رنگ)

نوع کاربرد پیچ و مهره که می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • پیچ آلن
  • کله قارچی استیل
  • پیچ آلن کله قندی
  • پیچ آلن کله قندی استیل
  • پیچ آلن مغزی

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *