فهرست بستن

قیمت رول بولت هیلتی و فیشر

استعلام قیمت رول بولت استاندارد تولیدی تولیدی معمولاً از 6 میلی متر تا 30 میلی متر تولید و در فروشگاه های ابزارالات و اتصالات کل کشور عرضه می گردد. واحد فروش گروه صنعتی بازرگانی عرضه کننده عمده و خرده انواع کرپی، رول بولت، راد رزوه دار، جی بولت، آی بولت ، استادبولت و پیچ و مهره در سایز بندی های رایج و سفارشی است.

لیست قیمت رول بولت

قیمت رول بولت هیلتی 

در مدل و جنس ساخت متنوعی از متریال آهن و فولاد اصل در قالب گالوانیزه گرفته تا استنلس استیل و پوشش های داکرومات و… در مراکز تولیدی پیچ و مهره ایران و خارج از کشور همچون آلمان و چین، تایوان و… طراحی و تولید می شود. سایز بندی یا ابعاد و اندازه انواع انکر بولت (رول بولت)ها بسته به میزان باربری و مصارف مختلف متفاوت خواهد بود.

لیست قیمت رول بولت

جدول استاندارد رول بولت :

تعیین استاندارد رول بولت از جدول استاندارد و سایز بندی رول بولت و همچنین جداول وزنی بر حسب محاسبات فنی صورت می گیرد. رول بولت ها معمولاً بر اساس میلیمتر دسته بندی و استفاده می شوند. با مراجعه به سایت رسمی کارخانه تولیدی پیچ و مهره و واردکنندگان رول بولت هیلتی و فیشر آلمان می توان به راحتی محصولات مد نظر خود را سفارش و درب کارخانه و محل مورد نظر خود تحویل گرفت.

قیمت رول بولت فیشر

کاتالوگ و لیست قیمت رول بولت هیلتی یا فیشر و آپولو را از مراکز معتبر در تهران دریافت کنید. استانداردهای رول بولت همواره با ایزو و به صورت بین المللی تعیین و مشخص می شود. کوچک ترین رول بولت تولید شده در سایز بندی 5 در 50 میلی متری به فروش می رسد.

این سایز از رول بولت ها عموماً با هدف متصل کردن صفحات فلزی کوچک و قطعات در حجم کم مورد استفاده قرار می گیرند. پایه دیواری، صندلی سالن اجتماعات و دوربین و سیستم نظارتی امنیتی ، علائم و تابلوهای کنترل ترافیک کوچک از عمده مصارف رول بولت سایز کوچک محسوب می شوند.

لیست قیمت رول بولت

مراحل اتصال انواع سایز بندی:

  • گام 1: ایجاد سوراخ در جهت کاشت و تعبیه پیچ رول بولت
  • گام 2: کارگذاشتن و تعبیه رول بولت در قسمت اتصال کار
  • گام 3: رد کردن مهره رول بولت در جهت محکم تر نمودن پیچ تا جایی که واشر تعبیه شده

رول بولت سقفی، دیواری، رول بولت 16 هیلتیhilti  و انواع سایز بندی رول بولت را از گروه صنعتی بازرگانی بخواهید.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *