فهرست بستن

مرکز فروش پیچ ام دی اف

مرکز فروش پیچ ام دی اف پیچ ام دی اف غالبا با رنگ سیاه و قد کشیده و سرپیچ یا گل پیچ تخت و چند گوشه اش معروف شده است.
این نوع از پیچ ها نیز انواع مختلف دارد که تحت استاندارد بین المللی Drywall Screw طراحی و تولید می شوند و اندازه طول رزوه آن ها متنوع اما قطرشان عددی ثابت و برابر 3.5 میلیمتر می باشد.

اصولا افرادی که در این حوزه فعالیت دارند در جریان هستند که مقاومت پیچ چوب در برابر فشار و ضربه بسیار کمتر از پیچ فولادی بوده و به همین علت بسیاری از نجاری ها و کارگاه های چوب بریف منبت کاری و … از همان نوع پیچ در ساخت قطعات و وسایل استفاده می کنند نه از پیچ ام دی اف !

مرکز فروش پیچ ام دی اف

عمده فروشی پیچ mdf فولادی

فولاد، استنلس استیل، برنج، برنز و آلومینیوم از جمله متریال سازنده این نوع پیچ ها هستند.
گروه بازرگانی و تولیدی (EBOLT) که دارای محصولات ایرانی و خارجی مقاوم و ضد زنگ آبکاری شده با قیمتهای بسیار مناسب تر نسبت به همه جا به مشتریان به صورت عمده فروشی و یا خرده فروشی (تنها در تهران و به شکل حضوری) آماده خدمت رسانی به مصرف کنندگان این پیچ ها می باشد.

مرکز فروش پیچ ام دی اف

ای بولت در نزدیک و سرراست ترین موقعیت جغرافیایی واقع شده تا بتوانید از هر نقطه کشور و شهر تهران برای مشاهده کالاها از نزدیک اجناس را ببینید و بپسندید.
اما چنانچه به برند مورد نظرتان اعتماد دارید به راحتی و بدون مراجعه به بازار پیچ و مهره و ابزارآلات و اتصالات فلزی میدان قزوین تهران با واحد نمایندگی فروش تماس حاصل فرمائید.

مرکز فروش پیچ ام دی اف

مرکز فروش پیچ ام دی اف

پیچ MDF یا پیچ چوب با سایزهای M19 و M25 ، M28 ، M35 در بازار فروش پیچ و مهره برای مصرف کنندگان عرضه می گردند.
یراق آلات ام دی اف ، یراق الات کابینت و کمد و ساخت وسایل چوبی ، دکوری، ست مبلمان اداری و سایر وسایل همگی در ساختشان از این نوع پیچ در رنگ مشکی استفاده می کنند.
با توجه به اینکه فرق پیچ های MDF (ام دی اف) در طول است پس قطعا نوع کاربرد هر یک نیز از آنها با سایر پیچ های هم قطر و طول متفاوت، فرق می کند.

مرکز فروش پیچ ام دی اف

مرکز فروش پیچ ام دی اف

مشتری پیچ مهره ام دی اف یا پیچ چوب بر حسب ضخامت تخته یا بافت قطعه MDF مورد نظر ، این پیچ را در سایز خاصی انتخاب و از فروشگاه عمده فروشی پیچ mdf سفارش دهد و در اجرای انواع میز، مبل، صندلی، کشو، کابینت، کمد، کنسول و میزغذاخوری ، بوفه و سرویس خواب و جا کفشی، لوازم ادارات و مدارس و … از آن استفاده نماید.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *