فهرست بستن

مرکز فروش رول بولت

مرکز فروش رول بولت که یکی از مصالح ساختمان سازی بسیار پرکاربرد محسوب می‌شود، در مرکز نمایندگی رول بولت و انکر بولت هیلتی آلمان در تهران به فروش می‌رسد.

مرکز فروش رول بولت

از رول بولت به منظور اتصالات انواع اجسام بتن و درگیری بتن و فلز و مصالح ای مشابه بتن به منظور اتصال و جوش دادن تیرآهن میلگرد نبشی و سایر موارد فلزی به یک صفحه فلزی پلیت و چفت و بست صفحه فلزی استفاده می گردد.

اغلب صفحات فلزی قابلیت اتصال یا جوشکاری قطعات فلزی متنوع را به سازه های بتنی و سنگی به جهت اجرای نمای کامپوزیت یا خشک و ساپورت های تاسیسات الکتریکی و مکانیکی یا نصب ماشین آلات و تجهیزات صنعتی را فراهم می‌سازد.

مرکز فروش رول بولت

چیزی که بسیار اهمیت دارد انتخاب نوع رول بولت و دقت در خرید آن از مرکز فروش رول بولت معتبر در تهران و میدان قزوین می باشد اگر در انتخاب و خرید این وسیله دقت نکنید سایز ظرفیت باربری و محدودیت های نسبی و همچنین عملکرد ضعیفی را شاهد خواهید بود.

 

 

مرکز فروش رول بولت

مرکز فروش رول بولت و انکر بولت

فروش رول بولت هیلتی آلمان در تهران و شهرستانها توسط نمایندگی رسمی برند هیلتی در ایران  واقع در تهران، به صورت عمده و خرده به مصرف کنندگان این صنعت عرضه می گردد.

مرکز فروش رول بولت

رول بولت و یا انکربولت به دلیل ساختار ظاهری و نوع نسبشان موجب ایجاد اتصالات مستحکم و بسیار مقاوم مابین سازه ها و اجسام گوناگون همچون ستون و دستگاه های صنعتی ماشین آلات کارخانه ای به آجر سنگ و بتن می گردد

رول بولت از یک پیچ با دو سر مختلف تشکیل می‌شود یک سر آن مخروطی و سر دیگر آن به شکل میله رسم دار به همراه مهره و واشر و استوانه فلزی چاپ داری که مه ره برای محکم کردن آن درون سازه مورد استفاده قرار می گیرد .

مرکز فروش رول بولت

تولیدکننده انکر بولت

متریال ساخت رول بولت با کیفیت فولادی روی اندود و یا گالوانیزه سرد می باشد که در برابر شرایط محیطی خورنده بسیار مقاوم هستند.
روش استفاده از انواع انکر مکانیکی و رول بولت بدین صورت است که ابتدا سر مخلوط پیچ را داخل سوراخ یا حفره فرو کرده و در بتن یا سنگ توسط مهره رول بولت به تدریج استوانه چاکدار است توسط واشر به سمت داخل رانده شده و روی سر مخروطی چاک آن باز می شود و استوانه تدریجاً حجمش افزایش می‌یابد.

مرکز فروش رول بولت

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع رول بولت انکر بولت و رول بولت و پیچ‌های گلابی حلقه‌ای چشمی و کرپی با شماره تلفن های ثبت شده در وب سایت رسمی این مجموعه با کارشناسان فنی تیم در ارتباط باشید.

تماس با ما

تلفن
09365229083

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *